V oblasti správy nabízíme:
- Vedení a průběžná aktualizace technické evidence nemovitosti
- Servisní činnost pro zajištění provozu nemovitosti, zabezpečení drobné údržby a oprav (např. výměna prasklé žárovky, seřízení samozavíračů dveří, seřízení dveří, atd.), provádění technické prohlídky domu a případné navrhnutí oprav, úprav nebo rekonstrukce
- Provádění výběrových řízení na dodavatele při rozsáhlejších opravách a rekonstrukcích a v případě zájmu zajištění stavebního dozoru
- Zabezpečení předepsaných kontrol, zkoušek a provozních revizí technických zařízení a měřidel (např. revize domovních rozvodů plynu, elektrorozvodů, revize hromosvodů a požárních hydrantů, kontroly komínu atd.)
- Zajištění nepřetržité služby pro hlášení havárii 24 hodin denně a zabezpečení jejich odstranění
- Smluvní zajištění dodávky médií (elektrická energie, plyn, voda), v případě poruch v dodávce médií jejich operativní zajištění
- Provádění odečtu vodoměrů pro potřeby vyúčtování
- Uplatňování reklamačních práv a kontrola plnění záručních povinností z uplatněných reklamací
- Možnost sjednání a uzavření pojištění spravovaných nemovitostí, včetně vyhotovení podkladů pro jednání s pojišťovnou o náhradu škody v případě pojistné událost včetně možnosti zastupování při jednání
- Vedení řádné evidence vlastníků, poskytnutí všech důležitých informací a kontaktů majitelům
- Zajištění styku se zmocněnými zástupci společenství vlastníků
- Zpřístupnění veškerých podkladů výboru společenství anebo osobám pověřeným výborem společenství
- Předepisování, výběr a kontrola měsíčních záloh na úhradu služeb a příspěvků do fondu oprav a fondu rezerv
- Hlášení změn názvu či sídla společenství, změny složení výboru a změny stanov příslušným orgánům státní správy, doložení potřebných dokumentů do obchodního rejstříku Krajského soudu
V oblasti účetnictví nabízíme:
- Průběžné vedení účetnictví dle platné legislativy
- Příprava účetní závěrky, daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, vložení schválené závěrky do veřejného rejstříku
- vedení personální a mzdové evidence, samostatná komunikace s orgány státní správy týkající se mzdové oblasti na základě plné moci
- Příprava ročního vyúčtování společných služeb
- Vedení provozní pokladny, včetně možnosti zřízení pokladního místa přímo u klienta
- Hlídání termínů splatnosti závazků, příprava bankovních příkazů k úhradě
- Evidence plateb hrazených v systému SIPO České pošty
- Samostatná komunikace s vlastníky/nájemníky jednotek – informace o aktuálním saldu pohledávek a závazků dané jednotky, platební informace, pomoc při návrhu splátkového kalendáře
- Průběžná evidence pohledávek s automatickým upozorněním na neplatiče
Právní podpora:
- Právní pomoc při změně stanov, zajištění notáře
- Právní pomoc při vymáhání pohledávek
- Upozornění na změny legislativy dané oblasti, pomoc s implementací do stanov
Ekonomická podpora:
- Příprava podkladů o hospodaření pro vlastníka a kontrolní orgány vlastníka domu
- Pomoc při přípravě podkladů k žádosti o úvěr či dotaci na úpravy domu
Ostatní
- Zajištění úklidu společných prostor nemovitosti
- Provádění drobné údržby pozemku (např. sečení trávy nářadím SVJ)
- Svolávání shromáždění společenství vlastníků, účast na shromáždění společenství za účelem předání potřebných informací všem vlastníkům možnost individuálního využití služeb tzv. hodinového manžela pro vlastníky/nájemníky