SPRÁVA DOMŮ SLUŽBY PORADENSTVÍ

Reference

V oblasti správy nabízíme:

  • Vedení a průběžná aktualizace technické evidence nemovitosti
  • Servisní činnost pro zajištění provozu nemovitosti, zabezpečení drobné údržby a oprav (např. výměna prasklé žárovky, seřízení samozavíračů dveří, seřízení dveří, atd.), provádění technické prohlídky domu a případné navrhnutí oprav, úprav nebo rekonstrukce
  • Provádění výběrových řízení na dodavatele při rozsáhlejších opravách a rekonstrukcích a v případě zájmu zajištění stavebního dozoru
  • Zabezpečení předepsaných kontrol, zkoušek a provozních revizí technických zařízení a měřidel (např. revize domovních rozvodů plynu, elektrorozvodů, revize hromosvodů a požárních hydrantů, kontroly komínu atd.)
  • Zajištění nepřetržité služby pro hlášení havárii 24 hodin denně a zabezpečení jejich odstranění
  • Smluvní zajištění dodávky médií (elektrická energie, plyn, voda), v případě poruch v dodávce médií jejich operativní zajištění
  • Provádění odečtu vodoměrů pro potřeby vyúčtování
  • Uplatňování reklamačních práv a kontrola plnění záručních povinností z uplatněných reklamací
  • Možnost sjednání a uzavření pojištění spravovaných nemovitostí, včetně vyhotovení podkladů pro jednání s pojišťovnou o náhradu škody v případě pojistné událost včetně možnosti zastupování při jednání
  • Vedení řádné evidence vlastníků, poskytnutí všech důležitých informací a kontaktů majitelům
  • Zajištění styku se zmocněnými zástupci společenství vlastníků
  • Zpřístupnění veškerých podkladů výboru společenství anebo osobám pověřeným výborem společenství
  • Předepisování, výběr a kontrola měsíčních záloh na úhradu služeb a příspěvků do fondu oprav a fondu rezerv
  • Hlášení změn názvu či sídla společenství, změny složení výboru a změny stanov příslušným orgánům státní správy, doložení potřebných dokumentů do obchodního rejstříku Krajského soudu

V oblasti účetnictví nabízíme:

  • Průběžné vedení účetnictví dle platné legislativy
  • Příprava účetní závěrky, daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, vložení schválené závěrky do veřejného rejstříku
  • vedení personální a mzdové evidence, samostatná komunikace s orgány státní správy týkající se mzdové oblasti na základě plné moci
  • Příprava ročního vyúčtování společných služeb
  • Vedení provozní pokladny, včetně možnosti zřízení pokladního místa přímo u klienta
  • Hlídání termínů splatnosti závazků, příprava bankovních příkazů k úhradě
  • Evidence plateb hrazených v systému SIPO České pošty
  • Samostatná komunikace s vlastníky/nájemníky jednotek – informace o aktuálním saldu pohledávek a závazků dané jednotky, platební informace, pomoc při návrhu splátkového kalendáře
  • Průběžná evidence pohledávek s automatickým upozorněním na neplatiče

Právní podpora:

  • Právní pomoc při změně stanov, zajištění notáře
  • Právní pomoc při vymáhání pohledávek
  • Upozornění na změny legislativy dané oblasti, pomoc s implementací do stanov

Ekonomická podpora:

  • Příprava podkladů o hospodaření pro vlastníka a kontrolní orgány vlastníka domu
  • Pomoc při přípravě podkladů k žádosti o úvěr či dotaci na úpravy domu

Ostatní

  • Zajištění úklidu společných prostor nemovitosti
  • Provádění drobné údržby pozemku (např. sečení trávy nářadím SVJ)
  • Svolávání shromáždění společenství vlastníků, účast na shromáždění společenství za účelem předání potřebných informací všem vlastníkům možnost individuálního využití služeb tzv. hodinového manžela pro vlastníky/nájemníky

email   Neváhejte nás kontaktovat ...

logo
úvod e-mail